"Графіка як вид образотворчого мистецтва"

Знайомлення з визначенням Графіка, його історією та різновиди. Далі переглядають репродукції робіт художників, веб-ресурси з цієї тематики та шукають самостійно подібні. Оцінюють достовірність даних на знайдених веб-ресурсах. Аналізують інформацію на достовірних сайтах. Результати свого дослідження учні представляють у вигляді презентації з доповіддю, та стінгазетою . Захист проводиться на конференції (бажано запросити гостей). Кращі роботи нагороджуються/



1 етап

Вчитель дає основні поняття про проект: тему, основні положення. Учні переглядають презентацію проекту та обговорюють поставлену проблему. Знайомляться із переліком підібраних інформаційних ресурсів.

2 етап

Презентація вчителем проекту. Учні переглядають репродукції у вигляді презентації. Ознайомлення із темою.

3 етап

Перегляд веб-ресурсів, що запропонував вчитель, та пошук інших ресурсів із заданої теми. На даному етапі учень має остаточно визначитись з напрямом свого дослідження.

4 етап

Аналіз та оцінювання веб-ресурсів. Перевірка інформації на практиці - тести, співставлення з власним досвідом.

5 етап

Підведення підсумків досліджень та підготовка до презентації результатів. Заохочуються тестування та ігрові моменти.

6 етап

Створення мультимедійної презентації та стінгазети.


Друковані джерела

  1. Костенко Олександр Євгенійович. Життєдіяльність Сергія Пилиповича Конончука (1912–1941) — українського графіка першої половини XX століття. Робота в Київску МАН «Дослідник». — К., 2011.
  2. Тимофієнко В. І. Архітектура і монументальне мистецтво: Терміни та поняття. — Київ: Видавництво Інституту проблем сучасного мистецтва, 2002.
  3. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. — К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2007. — 1736 с.: іл.

Відеоматеріали

Електронні ресурси

  1. narodna-osvita.com.ua
  2. estetica.etica.in.ua/grafika-yak-vid-mistetstva

Комментарии